یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۲
۰ نفر

نخستین روز نمایش فیلم در سینماهای مردمی در حالی از عصر دیروز آغاز شد که تا حوالی ظهر جدول نمایش فیلم منتشر نشده و به‌دست علاقه‌مندان پیگیر نرسیده بود.

ستاره‌ها در برج میلاد

البته برخی سینمادارها در حرکتی خودجوش و نوآورانه جدول نمایش فیلم در روز شنبه را از یک جریده بریدند و در اختیار سینمادوستان قرار دادند. نمایش مردمی فجر سی و دوم با فیلم‌های بیگانه بهرام توکلی و زندگی مشترک آقای محمودی و بانو ساخته روح‌الله حجازی آغاز شد.

ترانه علیدوستی صبح دیروز به همراه پدرش حمید، مهاجم پیشین تیم‌های هما و سایپا و تیم ملی ایران، به برج میلاد رفت تا در کنار اهالی رسانه به تماشای فیلم سینمایی زندگی مشتر ک آقای محمودی و بانو بنشیند. علیدوستی در این فیلم با حمید فرخ‌نژاد، پیمان قاسمخانی، هنگامه قاضیانی و ترلان پروانه همبازی است. سومین تجربه کارگردانی حجازی یکی از نمایندگان ایران در بخش مسابقه بین‌الملل است و البته در بخش‌های رقابتی سینمای ایران این دوره حضور ندارد.

درحالی‌که پیش از این اعلام شده بود نشست پرسش و پاسخ در جشنواره امسال صرفا برای فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ برگزار می‌شود، نخستین نشست کاخ جشنواره دیروز برای زندگی مشترک آقای محمودی و بانو برگزار شد تا ادعای مدیران روابط عمومی جشنواره در نخستین مانع راستی‌آزمایی کمی کم بیاورد! درهرحال، حضور چهره‌های سرشناس فیلم حجازی و البته فاصله زیاد نمایش فیلم‌های اول و دوم در برج میلاد باعث شد استقبال از این نشست کمی تا قسمتی خوب باشد. ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسمخانی، ترلان پروانه به همراه کارگردان و تهیه‌کننده و چند نفر از عوامل فنی فیلم به پرسش‌های خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ گفتند. مهم‌ترین نکته هم شاید این بود که زندگی مشترک آقای محمودی و بانو بدون ممیزی و کم و زیاد شدن صحنه‌ها و دیالوگ‌ها روانه پرده اکران می‌شود. گرچه غیبت حمید فرخ‌نژاد را می‌توان نکته اصلی نخستین اکران کاخ جشنواره دانست.

تقریبا مهم‌ترین فیلم‌های بخش‌های مسابقه و جنبی جشنواره امسال ساعت 10صبح در برج میلاد به نمایش درمی‌آید. این می‌تواند بهترین فرصت برای اهالی رسانه به‌ویژه رسانه‌های مکتوب باشد تا با فراغ بال به کاخ جشنواره بروند و فیلم‌های مورد علاقه‌شان را ببینند. آغاز نمایش فیلم از ساعت 14تا 16در سینماهای مردمی نکته‌ای است که صبح را به یک وقت مرده برای علاقه‌مندان جدی سینما تبدیل کرده است.

 

کد خبر 247990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز